Kvinder diskrimineres ved optagelse på medicinstudiet Skrevet af Redaktionen den 9. januar 2017. Skrevet i Ulighed. Kvinder, der vil ind på medicin-studiet gennem kvote 2-ordningen, har markant ringere chancer end mænd.